Svjetski priznata švicarska tvrtka za proizvodnju satova Swatch, kao dugogodišnji partner Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO),službeno je postala dio TOP marketinškog programa MOO-a. Time je Swatc...

Svjetski priznata švicarska tvrtka za proizvodnju satova Swatch, kao dugogodišnji partner Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO),službeno je postala dio TOP marketinškog programa MOO-a. Time je Swatch postao službeni mjerač vremena i rezultata na ljetnim Olimpijskim igrama u Ateni 2004. godine i Pekingu 2008., kao i na zimskim Olimpijskim igrama u Torinu 2006. godine. Tu vijest danas su iz marketinške agencije MOO-a "Meridian Management" dobili svi nacionalni olimpijski odbori svijeta. Glavni tajnik Hrvatskog olimpijskog odbora Ivica Miočić Stošić izrazio je zadovoljstvo ulaskom Swatcha u TOP program, napomenuvši kako je ovaj renomirani proizvođač samo potvrdio svoju dugogodišnju vjernost Olimpijskom pokretu i dodao kako će Swatch i unutar marketinškog i sportskog djelovanja u HOO-u dobiti pripadajuće mjesto.