Marketing

Marketing Hrvatskog olimpijskog odbora  zasnovan je na činjenici da je hrvatski sport zahvaljujući vrhunskim sportskim dostignuća sportaša, jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda. No, isto je tako činjenica da se samo vrhunskom organizacijom rada, uvođenjem novih stručnih saznanja, te primjenom znanstvenih dostignuća može utjecati na razvoj i održavanje vrhunskih sportskih rezultata. Sve zajedno zahtjeva stabilnu materijalnu osnovu rada hrvatskog sporta i Hrvatskog olimpijskog odbora kao najvišeg nacionalnog sportskog tijela koje ima obvezu stvarati uvjete za nesmetan razvoj sporta i olimpijskog pokreta u Hrvatskoj. Sukladno usvojenoj „Strategiji razvoja marketinga HOO-a“ u 2007. godini poduzete su aktivnosti na povećanju vlastitih prihoda prije svega u pronalaženju partnera među gospodarskim subjektima kako na hrvatskom tako i na međunarodnom tržištu spremnih da podrže projekte u kojima sudjeluju vrhunski hrvatski sportaši.


Polazeći od činjenice da je većina uglednih gospodarskih subjekata s potencijalom za sponzorsku kategoriju najviše razine već pristupila HOO-ovom marketinškom programu bilo kao generalni ili zlatni sponzor, ili članstvom u Hrvatskoj marketinškoj olimpijskoj obitelji, Hrvatski olimpijski odbor odnedavno okreće se i uvjetno rečeno manjim tvrtkama s manjim financijskim potencijalom za marketing no spremnima na suradnju. Ohrabruje činjenica da za potporu hrvatskih sportaša pokazuju gospodarski subjekti koji dosad nisu bili na taj način prisutni u sportu, kao što su petrokemijska industrija i neka područja zdravstva.  Imajući u vidu iskustva i odlične rezultate organizacije Hrvatske kuće na Olimpijskim igrama u Ateni, Pekingu, Londonu, te ZOI Torino i Soči u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom turističkom zajednicom, te pojedinim gospodarskim subjektima, učinjeni su značajni koraci u gospodarskim i sportskim odnosima Hrvatske i zemalja domaćina.

Brošura marketing programa - pdf, online

Pravila o korištenju imena, lika, djela članova Hrvatske olimpijske delegacije - Igre Tokio 2020.
Opće oglašavanje - obrazac za dobivanje suglasnosti - Tokio 2020.

Zagreb, 31. svibnja 2021. - Hrvatski olimpijski odbor (HOO) i Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) priredili su u prostorijama HOO-a u zagrebačkom Domu sportova svečanost uručenja nagrada pobjednicima kreativnog natječaja pod nazivom „Zajedno s olimpijcima #premasuncu“.

Zagreb, 21. svibnja 2021. - U četvrtom izdanju Allianzova podcasta "Na entu" voditelj Mario Petreković ugostio je olimpijku Sandru Perković i paraolimpijca Ivana Mikulića.

Zagreb, 14. svibnja 2021. - U trećoj epizodi Allianzova podcasta "Na entu" voditelj Mario Petreković ugostio je olimpijku Kristinu Tomić i paraolimpijku Anđelu Mužinić. Europske prvakinje u taekwondou i para stolnom tenisu svaki dan nailaze na neke barijere, a Petreković je iz njih pokušao izvući tajnu kako svladavaju svoje mentalne i fizičke prepreke.

Zagreb, 4. svibnja 2021. - Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) u suradnji s Hrvatskim olimpijskim odborom (HOO) pokrenuo je 1. travnja kreativni nagradni natječaj pod nazivom „Zajedno s olimpijcima #prema suncu“. Natječaj je tematski povezan s Olimpijskim igrama Tokio 2020., koje se zbog pandemije COVID-19 održavaju u srpnju 2021., pod motom: „Brže, više, jače - zajedno”. Natječaj je otvoren je do 17. svibnja 2021. godine.

Zagreb, 30. travnja 2021. - U subotu, 1. svibnja 2021. godine, Allianz u suradnji s hrvatskim olimpijcima i paraolimpijcima pokreće video podcast „Na entu”. Prva je to u nizu aktivnosti koja je rezultirala iz najavljene osmogodišnje suradnje Hrvatskog olimpijskog odbora, Hrvatskog paraolimpijskog odbora i osiguravajućeg društva Allianz.

Zagreb, 14. travnja 2021. - Tvrtka Toyota Hrvatska na vrlo konkretan je način započela s odbrojavanjem preostalih 100 dana do svečanosti otvaranja Olimpijskih, a mjesec dana kasnije i Paraolimpijskih igara u Tokiju. Svi posjetitelji Toyotina centra u Zagrebu imaju vidljiv digitalni podsjetnik s brojem preostalih dana do Igara u Tokiju.