Marketing

Marketing Hrvatskog olimpijskog odbora  zasnovan je na činjenici da je hrvatski sport zahvaljujući vrhunskim sportskim dostignuća sportaša, jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda. No, isto je tako činjenica da se samo vrhunskom organizacijom rada, uvođenjem novih stručnih saznanja, te primjenom znanstvenih dostignuća može utjecati na razvoj i održavanje vrhunskih sportskih rezultata. Sve zajedno zahtjeva stabilnu materijalnu osnovu rada hrvatskog sporta i Hrvatskog olimpijskog odbora kao najvišeg nacionalnog sportskog tijela koje ima obvezu stvarati uvjete za nesmetan razvoj sporta i olimpijskog pokreta u Hrvatskoj. Sukladno usvojenoj „Strategiji razvoja marketinga HOO-a“ u 2007. godini poduzete su aktivnosti na povećanju vlastitih prihoda prije svega u pronalaženju partnera među gospodarskim subjektima kako na hrvatskom tako i na međunarodnom tržištu spremnih da podrže projekte u kojima sudjeluju vrhunski hrvatski sportaši.


Polazeći od činjenice da je većina uglednih gospodarskih subjekata s potencijalom za sponzorsku kategoriju najviše razine već pristupila HOO-ovom marketinškom programu bilo kao generalni ili zlatni sponzor, ili članstvom u Hrvatskoj marketinškoj olimpijskoj obitelji, Hrvatski olimpijski odbor odnedavno okreće se i uvjetno rečeno manjim tvrtkama s manjim financijskim potencijalom za marketing no spremnima na suradnju. Ohrabruje činjenica da za potporu hrvatskih sportaša pokazuju gospodarski subjekti koji dosad nisu bili na taj način prisutni u sportu, kao što su petrokemijska industrija i neka područja zdravstva.  Imajući u vidu iskustva i odlične rezultate organizacije Hrvatske kuće na Olimpijskim igrama u Ateni, Pekingu, Londonu, te ZOI Torino i Soči u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom turističkom zajednicom, te pojedinim gospodarskim subjektima, učinjeni su značajni koraci u gospodarskim i sportskim odnosima Hrvatske i zemalja domaćina.

Brošura marketing programa - pdf, online

Pravila o korištenju imena, lika, djela članova Hrvatske olimpijske delegacije - Igre Tokio 2020.
Opće oglašavanje - obrazac za dobivanje suglasnosti - Tokio 2020.

Poreč, 16. listopada 2021. - Drugog dana 5. izdanja porečkog Sport Festa (15. - 17. listopada) u konferencijskom dijelu nastupili su brojni govornici, a među njima i dvostruki zlatni veslački olimpijac Martin Sinković, koji je govorio na temu “Kako je biti olimpijac i uspjeti ostati na vrhu”.

Poreč, 15. listopada 2021. - Prvi dan vrlo atraktivnog 5. izdanja Sport Festa, regionalnog sajma sporta u petak otvorenog u Poreču, u konferencijskom je dijelu većinski bio u znaku olimpizma. Dakako, sve nazočne prethodno su pozdravili gradonačelnik grada Poreča Loris Peršurić, voditeljica Odjela destinacijskog menadžmenta u Valamar Rivieri Vlatka Ilečić-Arklinić, državni tajnik sporta u Ministarstva turizma i sporta Tomislav Družak te predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) Zlatko Mateša.

Zagreb, 14. listopada 2021. - Od 15. do 17. listopada Poreč je domaćin 5. izdanja Sport Festa, događaja regionalnih razmjera koji okuplja brojne sportaše i rekreativce, atraktivne predavače i izlagače, proizvođače sportske opreme i hrane, tvrtke i udruge koje se bave uslužnim djelatnostima u sportu. Drugim riječima, okuplja sve one koji imaju aktivne veze sa sportom i kojima je cilj spojiti strast prema sportu i zdrav način života.