Marketing

Marketing Hrvatskog olimpijskog odbora  zasnovan je na činjenici da je hrvatski sport zahvaljujući vrhunskim sportskim dostignuća sportaša, jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda. No, isto je tako činjenica da se samo vrhunskom organizacijom rada, uvođenjem novih stručnih saznanja, te primjenom znanstvenih dostignuća može utjecati na razvoj i održavanje vrhunskih sportskih rezultata. Sve zajedno zahtjeva stabilnu materijalnu osnovu rada hrvatskog sporta i Hrvatskog olimpijskog odbora kao najvišeg nacionalnog sportskog tijela koje ima obvezu stvarati uvjete za nesmetan razvoj sporta i olimpijskog pokreta u Hrvatskoj. Sukladno usvojenoj „Strategiji razvoja marketinga HOO-a“ u 2007. godini poduzete su aktivnosti na povećanju vlastitih prihoda prije svega u pronalaženju partnera među gospodarskim subjektima kako na hrvatskom tako i na međunarodnom tržištu spremnih da podrže projekte u kojima sudjeluju vrhunski hrvatski sportaši.


Polazeći od činjenice da je većina uglednih gospodarskih subjekata s potencijalom za sponzorsku kategoriju najviše razine već pristupila HOO-ovom marketinškom programu bilo kao generalni ili zlatni sponzor, ili članstvom u Hrvatskoj marketinškoj olimpijskoj obitelji, Hrvatski olimpijski odbor odnedavno okreće se i uvjetno rečeno manjim tvrtkama s manjim financijskim potencijalom za marketing no spremnima na suradnju. Ohrabruje činjenica da za potporu hrvatskih sportaša pokazuju gospodarski subjekti koji dosad nisu bili na taj način prisutni u sportu, kao što su petrokemijska industrija i neka područja zdravstva.  Imajući u vidu iskustva i odlične rezultate organizacije Hrvatske kuće na Olimpijskim igrama u Ateni, Pekingu, Londonu, te ZOI Torino i Soči u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom turističkom zajednicom, te pojedinim gospodarskim subjektima, učinjeni su značajni koraci u gospodarskim i sportskim odnosima Hrvatske i zemalja domaćina.

Brošura marketing programa - pdf, online

Zagreb, 9. listopada 2019. - Paraolimpijka Anđela Mužinić i olimpijac Damir Martin posjetili su najveći sajam sporta - Sport Fest u Poreču, na kojem su sudjelovali u inspirativnom Toyota Talku na temu ''Priče o dostizanju nemogućega''. Tema o dostizanju nemogućega je inspiracija za svakoga od nas, a Damir i Anđela su s prisutnima podijelili nekoliko priča iz svojih života, poveli su nas na put od početaka do ostvarenja vrhunskih rezultata na prestižnim svjetskim natjecanjima. Između velikih prvaka nema razlike, i svakom sportašu jednako je težak put do trona. Naporni treninzi i ozljede koje nazivaju ''najopasnijim sparing partnerom'' svakodnevica su za svakoga sportaša.

Zagreb, 2. listopada 2019. - Nakon vrlo uspješne prošlogodišnje premijere, Grad Poreč, partner Hrvatskog olimpijskog odbora i hrvatskih olimpijaca, ponovno je domaćin Sport Festa. Prvi hrvatski i najveći regionalni sportski sajam od 4. do 6. listopada u svom trećem izdanju vraća se u dvoranu Žatika. Ideja je okupiti na trodnevnom druženju sportaše, rekreativce, klubove, sportske udruge i predstavnike sportske industriju te ih povezati kroz sajamske aktivnosti i dvodnevnu konferenciju s dominatnim temama iz sportskog menadžmenta.

Zagreb, 17. rujna 2019. - Svečanošću u tehničkom središtu, u hangaru na prostoru međunarodne Zračne luke u Zagrebu, nacionalna avioprijevoznička tvrtka Croatia Airlines obilježila je u utorak navečer 30. obljetnicu svog utemeljenja. Svečanost su uveličali i brojni uglednici iz svih područja društvenog života domovine, a uz predsjednika Vlade Andreja Plenkovića, nazočili su ministar turizma Gari Cappelli, ministar državne imovine Mario Banožić te ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, ujedno i izaslanik državne poglavarice Kolinde Grabar Kitarović.