Zagreb, 29. prosinca 2017. - Trostruki hrvatski olimpijac, skijaš Natko Zrnčić Dim, i njegova majka Maja, zaštitna su lica P&G-ove kampanje „Hvala ti mama“ u Hrvatskoj. Kampanja odaje priznanje majkama vrhunskih sportaša diljem svijeta te je dio globalne Procter&Gamble suradnje s Međunarodnim olimpijskim odborom (MOO).

Natko Zrnčić Dim već je nekoliko mjeseci u pripremama za jedan od najvažnijih nastupa u svojoj karijeri, a osoba koja je neprekidno prisutna na njegovom putu prema Olimpijskim igrama je upravo njegova majka Maja.

- Kampanja „Hvala ti mama“ najljepši je poklon koji majke sportaša mogu dobiti. Prilika je to da se prisjetimo brojnih odricanja, ali i prekrasnih trenutaka koje bavljenje sportom donosi. Svaka majka prolazi brojne prepreke tijekom odrastanja i odgoja djece, ali mislim da majke sportaša sve emocije doživljavaju i dvostruko zbog čega je i naša zahvalnost na svakom njihovom uspjehu dvostruka. Djeca uče na primjerima odraslih pa se nadam da sam i ja bila dijelom poticaja koji je Natka doveo do olimpijskih igara - izjavila je Maja Zrnčić.

Kompanija Procter&Gamble pokrenula je 2012. godine globalnu 10-godišnju suradnju s MOO-om, a kampanja „Hvala ti mama“ te je godine pomogla Zdravki Sinković, majci veslačkih olimpijaca Valenta i Martina, da bude uz svoje sinove na OI-ju u Londonu. I naša skijaška "kraljica" Janica Kostelić smiješila se s promotivnih plakata ove kampanje, skupa s mamom Maricom.

Olimpijac Natko Zrnčić Dim priznaje da je majka Maja oduvijek bila dio njegovog najužeg tima:

- Iza svakog sportaša stoji izuzetno poticajan tim, ali majčina podrška je ona koja zapravo prevagne kad dođu teži trenuci. Obitelj je iznimno važna karika u sportskim uspjesima i majke su te koje u ključnim prekretnicama preuzimaju ulogu trenera, liječnika, motivacijskog govornika, ali i najvažniju ulogu u kojoj su samo mame. Teško je naći dovoljno riječi i izraza da im se na pravi način zahvalimo i zato je kampanja „Hvala ti mama“ podsjetnik svima nama na izuzetne uspjehe koje mame postižu svakoga dana. 

Kao dio globalne kampanje za majke sportaša P&G je nedavno predstavio i kratki film „Ljubavlju protiv predrasuda“ koji pokazuje kako bi izgledao svijet, gledan majčinim očima. Film se može pogledati na linku: https://www.youtube.com/watch?v=JSWyrR4gXkw