Ispis

Zagreb, 14. rujna 2017. - Direktor i glavni urednik Sportske televizije (SPTV), Petar Čavlović i Jura Ozmec predstavili su u četvrtak 14. rujna u sjedištu HOO-a čelnim ljudima Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) i najvažnijim operativcima HOO-a novu jesensku programsku shemu koja kreće u ponedjeljak 18. rujna na Sportskoj televiziji. SPTV je najgledaniji sportski kanal u Hrvatskoj, prema istraživanju AGB Nielsen, te jedina televizija u svijetu s nacionalnom koncesijom koja je u stopostotnom vlasništvu jednog nacionalnog olimijskog odbora.

 

"Radi se o sedmoj programskoj jesenskoj shemi najgledanije sportske televizije, koliko god neki pokušavaju to osporiti, a na njoj je radio izvrstan tim stručnjaka“, kazao je u uvodu Čavlović podsjećajući da je ova "mlada" televizija počela s emitiranjem 4. travnja 2011. godine

Novosti je predstavio glavni urednik, a najvažnija je obimniji program hrvatskog sporta s oko 15 emisija o hrvatskom sportu, vrhunskih sportašima i mladim talentima, nacionalnim sportskim savezima koji su sve prisutniji na međunarodnoj sportskoj sceni, školske lige kao i lokalnim športskim zajednicama koje su sastavnice HOO-a.

"Program će biti bogatiji i u sportskim vijestima koje će se emitirati do 10 puta dnevno, a prostor više dobit će članovi hrvatske olimpijske marketinške obitelji i dokumentarni program u terminima Al Jazeere“, kazao je Ozmec.

Rezimirajući raspravu predsjednik Mateša je zaključio da su u ovom trenutku za budući razvoj SPTV važna tri elementa; " To su ugovori s jakim gospodarskim partnerima u Hrvatskoj, suradnja s Olympic Channelom Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO) i rad na posebnim emisijama, poput one s uvodom u Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji, koja se već emitira na SPTV".  

(hoo/rj)