Zagreb, 28. travnja 2017. - Kaže se kako su hrvatski sportaši najbolji 'izvozni hrvatski proizvod'. Svoju svjetsku prepoznatljivost i priznatost odlučili su iskoristiti kako bi promovirali Hrvatsku u svijetu. Sudjelujući u kampanji Epic Week (#EpicWeek), zlatna bacačica diska Sandra Perković, zlatni veslači Martin i Valent Sinković, zlatni jedriličari Šime Fantela i Igor Marenić, brončana u skoku vis Blanka Vlašić i brončani boksač Filip Hrgović putem svojih društvenih mreža pozivaju fanove da se uključe u nagradnu igru i osvoje tjedan iz snova u Hrvatskoj.



Njihov će zadatak u kampanji HTZ-a biti poticanje fanova putem Facebooka i Twittera na izbor 7 od 101 ponuđene mogućnosti turističkih aktivnosti na hrvatskim destinacijama i drugim turističkim potencijalima uvrštenih u aplikaciju kampanje http://bit.ly/EpicWeekCroatia te njihovoj podjeli na svojim profilima društvenih mreža. U nagradnoj igri mogu sudjelovati svi, a oni čije objave prikupe najveći broj lajkova ulaze u finale. Glavna nagrada je turističko putovanje za dvije osobe.

 

Kampanja #EpicWeek zajednički je projekt HTZ-a i HOO-a, koji su početkom travnja ostvarili četverogodišnju suradnju u novom olimpijskom ciklusu. Hrvatska turistička zajednica, zlatni partner Hrvatske olimpijske obitelji HOO-a sve do Olimpijskih igara u Tokiju 2020., zajedno će surađivati na promociji turističke i turističko-sportske ponude Hrvatske.

 

Nastavak je to višegodišnja uspješne suradnje HOO-a s HTZ-om. HTZ je redoviti pokrovitelj Hrvatske kuće na Olimpijskim igrama - od Atene 2004. do Rija 2016., godine povijesnog uspjeha hrvatskog sporta u kojoj su olimpijci osvojili deset olimpijskih medalja. (hoo)

 

https://hr-hr.facebook.com/Blanka-Vlasic-Official-Page-378491412525/
https://hr-hr.facebook.com/sinkovicbrothers/
https://hr-hr.facebook.com/fantelamarenic/
https://hr-hr.facebook.com/Filipboxing/
https://www.facebook.com/sandraperkovicfanpage/