ZAGREB, 4. listopada 2010. - Hrvatski olimpijski odbor (HOO) i tvrtka Marli d.o.o., u ponedjeljak 4. listopada 2010. godine, sklopili su jednogodišnji Ugovor o poslovnoj suradnji čime tvrtka Marli postaje partner HOO-a.

ZAGREB, 4. listopada 2010. - Hrvatski olimpijski odbor (HOO) i tvrtka Marli d.o.o., u ponedjeljak 4. listopada 2010. godine, sklopili su jednogodišnji Ugovor o poslovnoj suradnji čime tvrtka Marli postaje partner HOO-a.
U nazočnosti predsjednika HOO-a Zlatka Mateše, direktora prodaje tvrtke Marli Jadrana Popovića i brand managera tvrtke Marli Ivana Marinovića, Ugovor u vrijednosti od 270.000,00 kuna potpisali su direktor Marli d.o.o. Luka Marinović i glavni tajnik HOO-a Josip Čop.

„Iznimno smo zadovoljni s potpisom ovog Ugovora jer je to dobar put da hrvatska olimpijska obitelj bude promotor hrvatskih proizvoda, a satovi Marli su upravo hrvatski proizvod i hrvatski dizajn. Hrvatski sportaši osvajači medalja bit će nagrađeni ovim satovima i vjerujem s ponosom će promovirati i nositi hrvatski proizvod “, rekao je predsjednik Mateša.

Direktor Marli d.o.o. Luka Marli također je izrazio zadovoljstvo pristupanju hrvatskoj olimpijskoj obitelji: „Hrvatski sport je najbolji hrvatski proizvod, a hrvatski sportaši najbolji promotori sporta i Hrvatske u svijetu stoga nam je iznimna čast biti dio ove obitelji“.
Potpisom ovog Ugovora, Hrvatski olimpijski odbor postupno realizira projekt okupljanja proizvođača vrhunskih hrvatskih proizvoda u svoj sponzorski tim (Kutjevo, Jamnica, Penkala, Marli).

Tvrtka Marli d.o.o. je urarska tvrtka sa preko 40 godina tradicije u Zagrebu, na svojoj adresi u Vlaškoj 13. Marli je tvorac prvog hrvatskog sata i prvog hrvatskog zlatnog sata, a kroz godine tvrtka je izrađivala posebne serije satova za mnoge hrvatske tvrtke i sportske klubove. Ovim Ugovorom sat tvrtke Marli postaje službeni sat hrvatskih olimpijaca, a specijalna limitirana serija satova koje će raditi za HOO bit će izazov kojem se Marli d.o.o. posebno veseli.

Osim svojeg branda, Marli kupcima nudi renomirane švicarske brandove satova kroz svoju maloprodajnu i veleprodajnu mrežu, uz osiguran vlastiti stručni servis.

Ovo nije prvi put da tvrtka Marli surađuje sa sportašima jer je hrvatski nogometni reprezentativac Luka Modrić postao zaštitno lice tvrtke Marli povodom njezinog 40-tog rođendana dok je u kampanju bio uključen i reprezentativac Vedran Ćorluka.