Marketing

Marketing Hrvatskog olimpijskog odbora  zasnovan je na činjenici da je hrvatski sport zahvaljujući vrhunskim sportskim dostignuća sportaša, jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda. No, isto je tako činjenica da se samo vrhunskom organizacijom rada, uvođenjem novih stručnih saznanja, te primjenom znanstvenih dostignuća može utjecati na razvoj i održavanje vrhunskih sportskih rezultata. Sve zajedno zahtjeva stabilnu materijalnu osnovu rada hrvatskog sporta i Hrvatskog olimpijskog odbora kao najvišeg nacionalnog sportskog tijela koje ima obvezu stvarati uvjete za nesmetan razvoj sporta i olimpijskog pokreta u Hrvatskoj. Sukladno usvojenoj „Strategiji razvoja marketinga HOO-a“ u 2007. godini poduzete su aktivnosti na povećanju vlastitih prihoda prije svega u pronalaženju partnera među gospodarskim subjektima kako na hrvatskom tako i na međunarodnom tržištu spremnih da podrže projekte u kojima sudjeluju vrhunski hrvatski sportaši.


Polazeći od činjenice da je većina uglednih gospodarskih subjekata s potencijalom za sponzorsku kategoriju najviše razine već pristupila HOO-ovom marketinškom programu bilo kao generalni ili zlatni sponzor, ili članstvom u Hrvatskoj marketinškoj olimpijskoj obitelji, Hrvatski olimpijski odbor odnedavno okreće se i uvjetno rečeno manjim tvrtkama s manjim financijskim potencijalom za marketing no spremnima na suradnju. Ohrabruje činjenica da za potporu hrvatskih sportaša pokazuju gospodarski subjekti koji dosad nisu bili na taj način prisutni u sportu, kao što su petrokemijska industrija i neka područja zdravstva.  Imajući u vidu iskustva i odlične rezultate organizacije Hrvatske kuće na Olimpijskim igrama u Ateni, Pekingu, Londonu, te ZOI Torino i Soči u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom turističkom zajednicom, te pojedinim gospodarskim subjektima, učinjeni su značajni koraci u gospodarskim i sportskim odnosima Hrvatske i zemalja domaćina.

Brošura marketing programa - pdf, online

    Zagreb, 20. prosinca 2016. - Zdravstvena skrb za sportaše korisnike olimpijskog programa Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) proširuje se uz karticu popusta i pogodnosti za zdravstvene i turističke usluge Health Card. Prve kartice preuzeli su danas, 20. prosinca 2016. godine u hotelu Westin u Zagrebu olimpijci Šime Fantela, Igor Marenić, Josip Glasnović, Damir Martin, Tonči Stipanović te Ivan Kljaković Gašpić.

    Zagreb, 8. ožujka 2016. – Točno 150 dana do početka Igara XXXI. olimpijade Rio de Janeiro 2016., Hrvatski olimpijski odbor (HOO) i dugogodišnji partner hrvatskih olimpijaca, tvrtka Porsche Croatia, predstavili su brojnu Hrvatsku olimpijsku atletsku reprezentaciju koja će ove godine od 5-21. kolovoza nastupiti u 7 disciplina (skok motkom, 100m prepone, maraton, kugla, disk, koplje, skok u vis). Hrvatsku će u Riju za sada predstavljati 11 atletičarki i atletičara, među kojima i dvije osvajačice olimpijskih odličja Sandra Perković (zlato – OI London) i Blanka Vlašić (srebro – OI Peking). Olimpijskog iskustva imaju i Ana Šimić te Ivan Horvat koji su nastupili u Londonu 2012. dok su Andrea Ivančević, Matea Matošević, Marija Vrajić, Marin Premeru, Filip Mihaljević, Sara Kolak i Stipe Žunić olimpijski debitanti.

    Zagreb, 26. veljače 2016. - Hrvatski olimpijski odbor (HOO) predstavio je sportskoj javnosti Hrvatsku olimpijsku veslačku reprezentaciju za Igre XXI. olimpijade Rio de Janeiro. U ponedjeljak, 29. veljače u sjedištu HOO-ovog sponzora Jamnice na pitanja novinara odgovarali su Valent i Martin Sinković te Damir Martin. Članovi srebrnog četverca s Olimpijskih igara u Londonu 2012. godine olimpijsku su normu ispunili na Svjetskom prvenstvu 2015. u francuskom Aiguebelettu. Braća Sinković u Riju će nastupiti u dvojcu na pariće, a Damir Martin u samcu.