Marketing

Marketing Hrvatskog olimpijskog odbora  zasnovan je na činjenici da je hrvatski sport zahvaljujući vrhunskim sportskim dostignuća sportaša, jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda. No, isto je tako činjenica da se samo vrhunskom organizacijom rada, uvođenjem novih stručnih saznanja, te primjenom znanstvenih dostignuća može utjecati na razvoj i održavanje vrhunskih sportskih rezultata. Sve zajedno zahtjeva stabilnu materijalnu osnovu rada hrvatskog sporta i Hrvatskog olimpijskog odbora kao najvišeg nacionalnog sportskog tijela koje ima obvezu stvarati uvjete za nesmetan razvoj sporta i olimpijskog pokreta u Hrvatskoj. Sukladno usvojenoj „Strategiji razvoja marketinga HOO-a“ u 2007. godini poduzete su aktivnosti na povećanju vlastitih prihoda prije svega u pronalaženju partnera među gospodarskim subjektima kako na hrvatskom tako i na međunarodnom tržištu spremnih da podrže projekte u kojima sudjeluju vrhunski hrvatski sportaši.


Polazeći od činjenice da je većina uglednih gospodarskih subjekata s potencijalom za sponzorsku kategoriju najviše razine već pristupila HOO-ovom marketinškom programu bilo kao generalni ili zlatni sponzor, ili članstvom u Hrvatskoj marketinškoj olimpijskoj obitelji, Hrvatski olimpijski odbor odnedavno okreće se i uvjetno rečeno manjim tvrtkama s manjim financijskim potencijalom za marketing no spremnima na suradnju. Ohrabruje činjenica da za potporu hrvatskih sportaša pokazuju gospodarski subjekti koji dosad nisu bili na taj način prisutni u sportu, kao što su petrokemijska industrija i neka područja zdravstva.  Imajući u vidu iskustva i odlične rezultate organizacije Hrvatske kuće na Olimpijskim igrama u Ateni, Pekingu, Londonu, te ZOI Torino i Soči u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom turističkom zajednicom, te pojedinim gospodarskim subjektima, učinjeni su značajni koraci u gospodarskim i sportskim odnosima Hrvatske i zemalja domaćina.

Brošura marketing programa - pdf, online

Zagreb, 31. svibnja 2017. – Gimnastičar Tin Srbić, zlatni na Svjetskom kupu u Kopru i Osijeku 2017., te taekwondašica Kristina Beroš, srebrna na Svjetskom juniorskom prvenstvu 2016., prisustvovali su u utorak, 30. svibnja otvaranju McDonald'sove učionice na otvorenom u Osnovnoj školi Savski gaj u Zagrebu.

Zagreb, 29. svibnja 2017. - McDonald's, sponzor Hrvatskog olimpijskog odbora, otvara 30. svibnja u 11 sati u parku OŠ Savski Gaj u Zagrebu učionicu na otvorenom, prvu po redu među brojnima koje McDonald's ove godine gradi diljem Hrvatske u sklopu svog društveno-odgovornog projekta „Za naš ljepši kvart“.

Zagreb, 20. prosinca 2016. - Zdravstvena skrb za sportaše korisnike olimpijskog programa Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) proširuje se uz karticu popusta i pogodnosti za zdravstvene i turističke usluge Health Card. Prve kartice preuzeli su danas, 20. prosinca 2016. godine u hotelu Westin u Zagrebu olimpijci Šime Fantela, Igor Marenić, Josip Glasnović, Damir Martin, Tonči Stipanović te Ivan Kljaković Gašpić.