ZAGREB, 6. listopada 2009. - U 2009. godini, kada časopis HOO-a Olimp proslavlja desetu godišnjicu izlaženja, izašao je i treći ovogodišnji broj Olimpa u kojem ističemo dvije interesantne i pomalo intrigantne teme – nogomet i sportski marketing.

Kao što u uvodnoj riječi navodi glavni tajnik HOO-a Josip Čop, u rubrici „Sport i društvo“ u tekstu pod naslovom „Nogometni klubovi dobivaju vlasnike“ autor Goran Vojković s pravom ističe da je „još rano reći što će biti s našim sportskim dioničkim društvima. Hoće li veliki poslovni sustavi, današnji sponzori, postati dioničari?“.

U tekstu pod naslovom „Trgovanje imidžom“ autorica Manuela Sentđerđi ističe da „prema mišljenju nekih marketinških stručnjaka, sport je maksimalno iskoristio sponzorstvo i prodaju ulaznica kao instrument financiranja, ali merchandising i licenciranje nude još velike mogućnosti“.
Olimp u 32. broju donosi i tri najbolja rada hrvatskih učenika (učenica) s međunarodnog natječaja kojeg je na temu „Sport i književnost“ u ovoj godini raspisao Međunarodni olimpijski odbor, a u Hrvatskoj proveo HOO u suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta i Hrvatskom olimpijskom akademijom. Esej „Temeljne vrijednosti olimpizma: uvažavanje drugih“, rad učenice 4. razreda Prve riječke hrvatske gimnazije Dee Marin, ocijenjen je najboljim i nagrađen Trofejem i diplomom MOO-a i HOO-a.